7. maaliskuuta 2012

Kipiänä

Hei.

Viimein on kauan kaivattu vuosiloma ja minä olen kipeä. Niin mun tuuria. Ollaan terveitä sitten joskus myöhemmin. Paahdetaampas sitten nyt kaikkia rästihommia kun kerrankin on aikaa.

Kuitenkin viime viikolla olin istunut alas ja piirtänyt muutaman kuvan. Ehdimpä ne skannatakin ennen kuin lähdin junalle. Nyt taas etelässä. Otin reissuun mukaan myös pikkuisen piirtopöytäni ja olen sillä vähän väritellyt.


Piirsin kirahvin, ei mitään ihmeellistä.




Ja kilpparin, joka tasapainottelee vesilasin kanssa.


Sitten sain kuumehöyryissä ideaksi värittää tussipiirroksen koneella. Tällainen väri-ilotulitus tällä kertaa.


Ja viimein sain aikaiseksi jotain järkevääkin tuolla piirtopöydällä. Piirsin ihmisen! Kasvoihin käytin enemmän aikaa kuin muuhun, ja se näkyy. Tässä haluan tulla paremmaksi ja tehdä enemmän. Tämän on tosin työlästä, mutta palkitsevaa jos onnistuisi. 

Nytpäs koitan jo parantantua. Ihanaa keväistä keskiviikkoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti